Účinky tibetských mís

09.05.2015 17:33

ZVUK A VIBRACE TIBETSKÝCH MÍS MĚNÍ BUŇKY A LÉČÍ VŠECHNY NEMOCI

Je to vůbec možné, aby se naše rysy obličeje změnily za 30 či 60 minut? Je to možné, podívat se do zrcadla a spatřit někoho jiného? Samozřejmě, je. 

Naše rysy a pohled se neustále mění, mění se vlivem lidí a okolností kolem nás, mění se vlivem počasí, věku, vnitřního rozpoložení ... Každou minutu se objevují nové znaky a staré mizí. Změny jsou však tak nepatrné, nebo my tak nevnímavé, že je nevidíme. No občas se stane něco, co nás přinutí zastavit a popřemýšlet.

Bylo to před rokem. Po ukončení meditací jsem v zrcadle viděla někoho koho jsem neznala.Dívala jsem se do svých očí, které byly pro mě zcela nové, nepoznané ... Nebylo to příjemné, zkuste si představit, že v zrcadle vidíte ducha, tak tato představa nejvíce popisuje mé tehdejší pocity. S neobyčejným zájmem jsem si jako bez duše prohlížela vlastní oči. Po čase jsem i s pocitem, že někdo je stále se mnou navštívila médium. Přes moje oči se dívali moji dávní předkové, kteří se ode mne nechtěli vzdálit a měnily tak vzezření mé tváře, pohled očí, vidění.

A opět, bylo to v témže roce. Změnily se mi všechny rysy obličeje, její výraz. Tentokrát to cíleně způsobila moje velmi dobrá kamarádka, která za mnou přijela jen na 1 den, aby nastartovala transformaci. Při pouhém večerním rozhovoru o existenci, silách, univerzu a spiritualitě moje tvář nabírala nové formy, dokud mysl přestala vnímat a nasávat informace, po kterých prahla a proměna se zastavila.

Jak však dokážeme záměrně měnit postavení a rozložení buněk, jasnost v očích, kvalitu pleti?

TERAPIE ZVUKEM - LÉČENÍ Tibetská mísami.

Zpívající tibetské mísy

Již delší dobu se věnuji práci se zpívajícími tibetskými mísami a vidím jaké rozdíly ve stavbě, postavení těla dokáže způsobit zvuk a vibrace.Klienti svíjející se od bolestí, vypuzují negativní energie způsobující viditelné či neviditelné deformace těla, orgánů a duše. Jiní upadající během 2 minut do hluboké meditace ulevují neustále vystresované mysli. Další slzami či smíchem vyplavují nadbytečné energie z těla. U každého je reakce na terapii jiná, jemu vlastní. Výsledek je však stejný - pozitivní změna rozložení buněk, jejich 100% funkčnosti, obnova a transformace.

Vibrace mís silně působí a pracují s formou buňky. Nemocná buňka, jejíž forma a povrch jsou narušeny, je neaktivní a působením zvuku se aktivizuje, čímž sama mění svou formu, svůj povrch a léčí se. Opět se stává aktivní a zdravou. Přes práci s tibetskými mísami lze vyléčit vše. Od těch nejmenších problémů po těžké nemoci. Zvuk a vibrace procházejí celým tělem a míříce do postižených oblastí se zaměřují na transformaci a následnou léčbu.

Pravé tibetské mísy s léčivými účinky jsou směsí pěti kovů, ručně tepané a považují se za jeden z typů zvonu či gongu. Jsou vyráběny ze směsi materiálů, které se používají k výrobě chrámových zvonů, neboť ty jsou určeny pro boha a co je dobré pro boha, je zákonitě dobré pro nás.

Problémy, které dokáže terapie zpívajícími mísami vyléčit:Terapie zvukem

  • kožní problémy, ekzémy
  • problémy s třetím okem, které způsobují bolesti hlavy a deprese
  • bolesti kloubů, rychlejší hojení zlomenin
  • srdeční choroby
  • nemoci plic
  • hormonální problémy
  • rakovinu a j.
Zdravá buňka aktivovaná působením zvuku a vibrací.

Zdravá buňka aktivovaná působením zvuku a vibrací.

Zdroj:  https://yogaayurvedaprezivotzeny.wordpress.com

 

—————

Zpět